Educational innovation from the teachers' point of view in an SEI. A comparative study
Facing the so-called 4th Industrial Revolution that refers to digital technologies, physics and biology, teachers seen as collaborators of an SEI must have the necessary elements to confront the appearing emerging challenges. The study is descriptive, quantitative, and cross-sectional with a single...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Susana Céspedes Gallegos, Luis Armando Vázquez González, Maribel Domínguez Vargas |
---|---|
Format: | Artículo de divulgación |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/NovaRua/article/view/4484 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Intellectual capital in a pernital maternity hospital of high speciality. Case study
par: Patricia Mercado-Salgado
Publié: (2022) -
El mercado laboral de la industria maquiladora en México: Un oligopsonio. Efecto de la nueva división internacional del trabajo
Publié: (2019) -
Incidencia de la justicia sobre el capital psicológico y la satisfacción laboral en trabajadores de la industria automotriz
Publié: (2021) -
Capital Humano.
par: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, et autres
Publié: (2017) -
Human capital theory practiced at the learning cities
par: Blanca Azucena Tovar Meléndez
Publié: (2022)