Influence of lodging tax network to promote tourism in Mexico City
This document reviews the implementation of lodging tax to promote tourism in the Mexican capital, considering their management through the Fondo Mixto de Promoción Turística (Mutual Fund of Tourism) of Mexico City by exploring relational stakeholders. The methodology considers deskwork and the qual...
Gorde:
Egile Nagusiak: | Tomás Cuevas Contreras, Laura Carrillo Sánchez |
---|---|
Formatua: | Artículo |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/noesis/article/view/655 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Branding, yes or no? A discussion of artisanal opportunities in Juan Mata Ortiz, Chihuahua
nork: Elizabeth Bautista Flores, et al.
Argitaratua: (2024) -
Breanding personal de lideres mediáticos causante de imitación de estándares de belleza y su efecto en la autoestima de los adolescentes mexicanos.
nork: Negrete Aguirre, Ivan Alejandro
Argitaratua: (2017) -
The construction of tourism in new destinations: Lights and shades. A case study: La Rioja (Spain)
nork: Sergio Andrés Cabello, et al.
Argitaratua: (2021) -
Successions: its procedure and tax regimen
nork: Alicia Ramos Flores, et al.
Argitaratua: (2022) -
Confianza y Credibilidad como estratégias de Branding, Marketing y Publicidad a través del Modelo SMIV: Contenido de valor generado por el influencer mexicano para la adopción de marcas
nork: Husted Ramos, Silvia
Argitaratua: (2021)