The social model of disability: implications and guidelines for inclusive educational policies
El rediseño de las instituciones y de las normas jurídicas buscan construir esquemas que ayuden a crear sociedades igualitarias, es decir, donde la idea de justicia social se materialice para que todas las personas —incluidas aquellas con alguna discapacidad— encuentren los espacios adecuados para...
Na minha lista:
Autor principal: | David Armando Estrada Gallegos |
---|---|
Formato: | Artículo de investigación |
Idioma: | spa |
Publicado em: |
Instituto de Ciencias Sociales y Administración
2023
|
Acesso em linha: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/reij/article/view/6050 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registros relacionados
-
Implications of COVID-19 in school education; an early review of articles published in academic journals
por: Shamaly Alhelí Niño Carrasco, et al.
Publicado em: (2021) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
por: Fernando Sandoval Gutiérrez, et al.
Publicado em: (2020) -
Education and values in society, either a matter of public policy or citizen construction
por: Roberto Anaya Rodríguez, et al.
Publicado em: (2021) -
Rules of Tax Law for the disabled and their disharmony with the International Law of Human Rights in Uruguay
por: Lorena Vizcarret Tessore
Publicado em: (2023) -
Inclusive education in multigrade elementary schools in the municipality of Guadalupe y Calvo, state of Chihuahua (March, 2023)
por: MYRIAM EDITH DE SANTIAGO ACOSTA
Publicado em: (2023)