The social model of disability: implications and guidelines for inclusive educational policies
El rediseño de las instituciones y de las normas jurídicas buscan construir esquemas que ayuden a crear sociedades igualitarias, es decir, donde la idea de justicia social se materialice para que todas las personas —incluidas aquellas con alguna discapacidad— encuentren los espacios adecuados para...
Enregistré dans:
Auteur principal: | David Armando Estrada Gallegos |
---|---|
Format: | Artículo de investigación |
Langue: | spa |
Publié: |
Instituto de Ciencias Sociales y Administración
2023
|
Accès en ligne: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/reij/article/view/6050 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Implications of COVID-19 in school education; an early review of articles published in academic journals
par: Shamaly Alhelí Niño Carrasco, et autres
Publié: (2021) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
par: Fernando Sandoval Gutiérrez, et autres
Publié: (2020) -
Education and values in society, either a matter of public policy or citizen construction
par: Roberto Anaya Rodríguez, et autres
Publié: (2021) -
Inclusive education in multigrade elementary schools in the municipality of Guadalupe y Calvo, state of Chihuahua (March, 2023)
par: MYRIAM EDITH DE SANTIAGO ACOSTA
Publié: (2023) -
The social solidary economy and the new federal government’s social policy
par: Juan José Rojas Herrera
Publié: (2021)