The social model of disability: implications and guidelines for inclusive educational policies
El rediseño de las instituciones y de las normas jurídicas buscan construir esquemas que ayuden a crear sociedades igualitarias, es decir, donde la idea de justicia social se materialice para que todas las personas —incluidas aquellas con alguna discapacidad— encuentren los espacios adecuados para...
保存先:
第一著者: | David Armando Estrada Gallegos |
---|---|
フォーマット: | Artículo de investigación |
言語: | spa |
出版事項: |
Instituto de Ciencias Sociales y Administración
2023
|
オンライン・アクセス: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/reij/article/view/6050 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Implications of COVID-19 in school education; an early review of articles published in academic journals
著者:: Shamaly Alhelí Niño Carrasco, 等
出版事項: (2021) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
著者:: Fernando Sandoval Gutiérrez, 等
出版事項: (2020) -
Education and values in society, either a matter of public policy or citizen construction
著者:: Roberto Anaya Rodríguez, 等
出版事項: (2021) -
Rules of Tax Law for the disabled and their disharmony with the International Law of Human Rights in Uruguay
著者:: Lorena Vizcarret Tessore
出版事項: (2023) -
Inclusive education in multigrade elementary schools in the municipality of Guadalupe y Calvo, state of Chihuahua (March, 2023)
著者:: MYRIAM EDITH DE SANTIAGO ACOSTA
出版事項: (2023)