The social model of disability: implications and guidelines for inclusive educational policies
El rediseño de las instituciones y de las normas jurídicas buscan construir esquemas que ayuden a crear sociedades igualitarias, es decir, donde la idea de justicia social se materialice para que todas las personas —incluidas aquellas con alguna discapacidad— encuentren los espacios adecuados para...
Tallennettuna:
Päätekijä: | David Armando Estrada Gallegos |
---|---|
Aineistotyyppi: | Artículo de investigación |
Kieli: | spa |
Julkaistu: |
Instituto de Ciencias Sociales y Administración
2023
|
Linkit: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/reij/article/view/6050 |
Tagit: |
Lisää tagi
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!
|
Samankaltaisia teoksia
-
Implications of COVID-19 in school education; an early review of articles published in academic journals
Tekijä: Shamaly Alhelí Niño Carrasco, et al.
Julkaistu: (2021) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
Tekijä: Fernando Sandoval Gutiérrez, et al.
Julkaistu: (2020) -
Education and values in society, either a matter of public policy or citizen construction
Tekijä: Roberto Anaya Rodríguez, et al.
Julkaistu: (2021) -
Rules of Tax Law for the disabled and their disharmony with the International Law of Human Rights in Uruguay
Tekijä: Lorena Vizcarret Tessore
Julkaistu: (2023) -
Inclusive education in multigrade elementary schools in the municipality of Guadalupe y Calvo, state of Chihuahua (March, 2023)
Tekijä: MYRIAM EDITH DE SANTIAGO ACOSTA
Julkaistu: (2023)