The social model of disability: implications and guidelines for inclusive educational policies
El rediseño de las instituciones y de las normas jurídicas buscan construir esquemas que ayuden a crear sociedades igualitarias, es decir, donde la idea de justicia social se materialice para que todas las personas —incluidas aquellas con alguna discapacidad— encuentren los espacios adecuados para...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | David Armando Estrada Gallegos |
---|---|
Μορφή: | Artículo de investigación |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Instituto de Ciencias Sociales y Administración
2023
|
Διαθέσιμο Online: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/reij/article/view/6050 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Implications of COVID-19 in school education; an early review of articles published in academic journals
ανά: Shamaly Alhelí Niño Carrasco, κ.ά.
Έκδοση: (2021) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
ανά: Fernando Sandoval Gutiérrez, κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
Education and values in society, either a matter of public policy or citizen construction
ανά: Roberto Anaya Rodríguez, κ.ά.
Έκδοση: (2021) -
Rules of Tax Law for the disabled and their disharmony with the International Law of Human Rights in Uruguay
ανά: Lorena Vizcarret Tessore
Έκδοση: (2023) -
Inclusive education in multigrade elementary schools in the municipality of Guadalupe y Calvo, state of Chihuahua (March, 2023)
ανά: MYRIAM EDITH DE SANTIAGO ACOSTA
Έκδοση: (2023)