The social model of disability: implications and guidelines for inclusive educational policies
El rediseño de las instituciones y de las normas jurídicas buscan construir esquemas que ayuden a crear sociedades igualitarias, es decir, donde la idea de justicia social se materialice para que todas las personas —incluidas aquellas con alguna discapacidad— encuentren los espacios adecuados para...
Uloženo v:
Hlavní autor: | David Armando Estrada Gallegos |
---|---|
Médium: | Artículo de investigación |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Instituto de Ciencias Sociales y Administración
2023
|
On-line přístup: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/reij/article/view/6050 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Implications of COVID-19 in school education; an early review of articles published in academic journals
Autor: Shamaly Alhelí Niño Carrasco, a další
Vydáno: (2021) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
Autor: Fernando Sandoval Gutiérrez, a další
Vydáno: (2020) -
Education and values in society, either a matter of public policy or citizen construction
Autor: Roberto Anaya Rodríguez, a další
Vydáno: (2021) -
Inclusive education in multigrade elementary schools in the municipality of Guadalupe y Calvo, state of Chihuahua (March, 2023)
Autor: MYRIAM EDITH DE SANTIAGO ACOSTA
Vydáno: (2023) -
The social solidary economy and the new federal government’s social policy
Autor: Juan José Rojas Herrera
Vydáno: (2021)