Tutoring to novel teachers. A fragment of skylight from the border of Ciudad Juarez
This article describes and interprets the tutoring of novice teachers in a preschool area of Ciudad Juarez. The study is situated in the interpretive paradigm; It makes use of the ethnographic method and research techniques such as participant observation and interview. The partial results show th...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Silvia Gabriela Alvídrez Minora |
---|---|
Fformat: | Artículo |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2022
|
Pynciau: | |
Mynediad Ar-lein: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/ChihuahuaHoy/article/view/4979 |
Tagiau: |
Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
A historical vision of the Centros de Actualización del Magisterio in the state of Chihuahua
gan: Alejandra Torres León, et al.
Cyhoeddwyd: (2023) -
Jefatura de Función de Tutoría Institucional. Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
gan: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
Cyhoeddwyd: (2018) -
“Experiencias de formación y acompañamiento de profesores de nuevo ingreso a educación primaria en Ciudad Juárez”.
gan: Véliz Navarro, Elda Aída
Cyhoeddwyd: (2021) -
Competencias esperadas en el joven maestro mexicano. Práctica docente e identidad
gan: Fernando Sandoval Gutiérrez
Cyhoeddwyd: (2021) -
Teacher training in the state of Chihuahua: Between the health challenge and teacher resilience
gan: Evangelina Cervantes, et al.
Cyhoeddwyd: (2023)