Tutoring to novel teachers. A fragment of skylight from the border of Ciudad Juarez
This article describes and interprets the tutoring of novice teachers in a preschool area of Ciudad Juarez. The study is situated in the interpretive paradigm; It makes use of the ethnographic method and research techniques such as participant observation and interview. The partial results show th...
Gorde:
Egile nagusia: | Silvia Gabriela Alvídrez Minora |
---|---|
Formatua: | Artículo |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2022
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/ChihuahuaHoy/article/view/4979 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
A historical vision of the Centros de Actualización del Magisterio in the state of Chihuahua
nork: Alejandra Torres León, et al.
Argitaratua: (2023) -
Jefatura de Función de Tutoría Institucional. Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
nork: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
Argitaratua: (2018) -
“Experiencias de formación y acompañamiento de profesores de nuevo ingreso a educación primaria en Ciudad Juárez”.
nork: Véliz Navarro, Elda Aída
Argitaratua: (2021) -
Competencias esperadas en el joven maestro mexicano. Práctica docente e identidad
nork: Fernando Sandoval Gutiérrez
Argitaratua: (2021) -
Museum education in context: Teaching perspectives in Ciudad Juárez
nork: Evangelina Cervantes, et al.
Argitaratua: (2024)