Tutoring to novel teachers. A fragment of skylight from the border of Ciudad Juarez
This article describes and interprets the tutoring of novice teachers in a preschool area of Ciudad Juarez. The study is situated in the interpretive paradigm; It makes use of the ethnographic method and research techniques such as participant observation and interview. The partial results show th...
Сохранить в:
Главный автор: | Silvia Gabriela Alvídrez Minora |
---|---|
Формат: | Artículo |
Язык: | spa |
Опубликовано: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2022
|
Предметы: | |
Online-ссылка: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/ChihuahuaHoy/article/view/4979 |
Метки: |
Добавить метку
Нет меток, Требуется 1-ая метка записи!
|
Схожие документы
-
A historical vision of the Centros de Actualización del Magisterio in the state of Chihuahua
по: Alejandra Torres León, et al.
Опубликовано: (2023) -
Jefatura de Función de Tutoría Institucional. Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
по: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
Опубликовано: (2018) -
Competencias esperadas en el joven maestro mexicano. Práctica docente e identidad
по: Fernando Sandoval Gutiérrez
Опубликовано: (2021) -
“Experiencias de formación y acompañamiento de profesores de nuevo ingreso a educación primaria en Ciudad Juárez”.
по: Véliz Navarro, Elda Aída
Опубликовано: (2021) -
Teacher training in the state of Chihuahua: Between the health challenge and teacher resilience
по: Evangelina Cervantes, et al.
Опубликовано: (2023)