Tutoring to novel teachers. A fragment of skylight from the border of Ciudad Juarez
This article describes and interprets the tutoring of novice teachers in a preschool area of Ciudad Juarez. The study is situated in the interpretive paradigm; It makes use of the ethnographic method and research techniques such as participant observation and interview. The partial results show th...
Gespeichert in:
1. Verfasser: | Silvia Gabriela Alvídrez Minora |
---|---|
Format: | Artículo |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2022
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/ChihuahuaHoy/article/view/4979 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
A historical vision of the Centros de Actualización del Magisterio in the state of Chihuahua
von: Alejandra Torres León, et al.
Veröffentlicht: (2023) -
Jefatura de Función de Tutoría Institucional. Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
von: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
Veröffentlicht: (2018) -
“Experiencias de formación y acompañamiento de profesores de nuevo ingreso a educación primaria en Ciudad Juárez”.
von: Véliz Navarro, Elda Aída
Veröffentlicht: (2021) -
Competencias esperadas en el joven maestro mexicano. Práctica docente e identidad
von: Fernando Sandoval Gutiérrez
Veröffentlicht: (2021) -
Teacher training in the state of Chihuahua: Between the health challenge and teacher resilience
von: Evangelina Cervantes, et al.
Veröffentlicht: (2023)