Educational innovation from the teachers' point of view in an SEI. A comparative study
Facing the so-called 4th Industrial Revolution that refers to digital technologies, physics and biology, teachers seen as collaborators of an SEI must have the necessary elements to confront the appearing emerging challenges. The study is descriptive, quantitative, and cross-sectional with a single...
Zapisane w:
Główni autorzy: | Susana Céspedes Gallegos, Luis Armando Vázquez González, Maribel Domínguez Vargas |
---|---|
Format: | Artículo de divulgación |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/NovaRua/article/view/4484 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
Intellectual capital in a pernital maternity hospital of high speciality. Case study
od: Patricia Mercado-Salgado
Wydane: (2022) -
El mercado laboral de la industria maquiladora en México: Un oligopsonio. Efecto de la nueva división internacional del trabajo
Wydane: (2019) -
Incidencia de la justicia sobre el capital psicológico y la satisfacción laboral en trabajadores de la industria automotriz
Wydane: (2021) -
Capital Humano.
od: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, i wsp.
Wydane: (2017) -
Human capital theory practiced at the learning cities
od: Blanca Azucena Tovar Meléndez
Wydane: (2022)