Educational innovation from the teachers' point of view in an SEI. A comparative study
Facing the so-called 4th Industrial Revolution that refers to digital technologies, physics and biology, teachers seen as collaborators of an SEI must have the necessary elements to confront the appearing emerging challenges. The study is descriptive, quantitative, and cross-sectional with a single...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Susana Céspedes Gallegos, Luis Armando Vázquez González, Maribel Domínguez Vargas |
---|---|
Format: | Artículo de divulgación |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/NovaRua/article/view/4484 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Intellectual capital in a pernital maternity hospital of high speciality. Case study
von: Patricia Mercado-Salgado
Veröffentlicht: (2022) -
El mercado laboral de la industria maquiladora en México: Un oligopsonio. Efecto de la nueva división internacional del trabajo
Veröffentlicht: (2019) -
Incidencia de la justicia sobre el capital psicológico y la satisfacción laboral en trabajadores de la industria automotriz
Veröffentlicht: (2021) -
Capital Humano.
von: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, et al.
Veröffentlicht: (2017) -
Human capital theory practiced at the learning cities
von: Blanca Azucena Tovar Meléndez
Veröffentlicht: (2022)