Competencias esperadas en el joven maestro mexicano. Práctica docente e identidad
The text lists four categories that from El paradigma de la educación para la calidad de vida, should be promoted in the undergraduate teacher training pro-grams, and in the teachers who have recently arrived to the professional service: attitudinal competences, competences related to the management...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Fernando Sandoval Gutiérrez |
---|---|
Materialtyp: | Artículo revisado por pares |
Språk: | spa |
Publicerad: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Ämnen: | |
Länkar: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/biniriame/article/view/4101 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
A historical vision of the Centros de Actualización del Magisterio in the state of Chihuahua
av: Alejandra Torres León, et al.
Publicerad: (2023) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
av: Fernando Sandoval Gutiérrez, et al.
Publicerad: (2020) -
Freely teaching at university level in Mexico
av: Pablo Ayala Hernández
Publicerad: (2021) -
Educar es cuestión de actitud
av: Karla Yesenia Jacobo Loya
Publicerad: (2021) -
Tutoring to novel teachers. A fragment of skylight from the border of Ciudad Juarez
av: Silvia Gabriela Alvídrez Minora
Publicerad: (2022)