Competencias esperadas en el joven maestro mexicano. Práctica docente e identidad
The text lists four categories that from El paradigma de la educación para la calidad de vida, should be promoted in the undergraduate teacher training pro-grams, and in the teachers who have recently arrived to the professional service: attitudinal competences, competences related to the management...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Fernando Sandoval Gutiérrez |
---|---|
Format: | Artículo revisado por pares |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/biniriame/article/view/4101 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
A historical vision of the Centros de Actualización del Magisterio in the state of Chihuahua
par: Alejandra Torres León, et autres
Publié: (2023) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
par: Fernando Sandoval Gutiérrez, et autres
Publié: (2020) -
Freely teaching at university level in Mexico
par: Pablo Ayala Hernández
Publié: (2021) -
Educar es cuestión de actitud
par: Karla Yesenia Jacobo Loya
Publié: (2021) -
Tutoring to novel teachers. A fragment of skylight from the border of Ciudad Juarez
par: Silvia Gabriela Alvídrez Minora
Publié: (2022)