La valoración de los estudiantes como un punto de evaluación a los profesores: estudio de caso
This paper reports a longitudinal study to know how the students qualified their first and second semester’s teachers of a newly created career. They qualified six attributes: a) Frame of course; b) Language used in the classroom; c) Compliance with the work program; d) Resolution of doubts in class...
Saved in:
Main Authors: | Y. Feria-Cuevas, S. P. Torres, C. M. E Loeza |
---|---|
Format: | Artículo |
Language: | spa |
Published: |
Ciencia en la frontera
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/cienciafrontera/article/view/2607 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Evaluación científica y el Sistema Nacional de Investigadores
by: José Alonso Olivas-Ávila, et al.
Published: (2019) -
“Experiencias de formación y acompañamiento de profesores de nuevo ingreso a educación primaria en Ciudad Juárez”.
by: Véliz Navarro, Elda Aída
Published: (2021) -
Reflexiones sobre la formación de profesores universitarios en el campo del derecho
by: Jesus Antonio Camarillo
Published: (2012) -
Evaluación del Clima Organizaciónal en Profesores Universitarios de Ciencias Económico-Administrativas
by: Claudia García Hernández, et al.
Published: (2015) -
Dimensiones para la evaluación del quehacer docente desde la perspectiva del estudiante: Una aplicación del Análisis Factorial
by: Roberto Romero López, et al.
Published: (2016)