Vol. 11, Núm. 3 (2013)
La Universidad Autónoma del Estado de México (UAEM), a través del currículum de formación del licenciadoen Ciencias Ambientales, ha consolidado un conjunto de formulaciones pedagógicas de educaciónambiental formal. En este marco, el objetivo de este trabajo es exponer los alcances de los ejercicios...
Gorde:
Egile Nagusiak: | Emma González Carmona, Emilio Gerardo Arriaga Álvarez, Irma Eugenia García López |
---|---|
Formatua: | Artículo |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
Ciencia en la frontera
2017
|
Sarrera elektronikoa: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/cienciafrontera/article/view/1598 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Vol. 11, Núm. 2 (2013)
nork: Joel Adrián Hernández Escamilla, et al.
Argitaratua: (2017) -
Vol. 11, Núm. 2 (2013)
nork: Kulbhushan Grover, et al.
Argitaratua: (2017) -
Vol. 11, Núm. 1 (2013)
nork: Miroslava Quiñónez Martínez, et al.
Argitaratua: (2017) -
Vol. 3, Núm. 1 (2004)
nork: Jesús García Soto, et al.
Argitaratua: (2017) -
Vol. 3, Núm. 1 (2005)
nork: Aramis Olivos Ortiz, et al.
Argitaratua: (2017)