Implementación de un sistema que integra registros de asistencia desde diferentes puntos de la república de web service
A lo largo del camino de una empresa que va creciendo surgen necesidades tecnológicas que automaticen procesos que en muchos casos parte es en computadora y otra parte a mano, como solía ser en la empresa GMEX (Grupo Maquirrental Express) que a partir de su crecimiento surge este proyecto, como prim...
Saved in:
Main Author: | Gallegos Garcia, Lino Andres |
---|---|
Other Authors: | Brito Holguín, Hugo Javier |
Format: | Trabajo recepcional licenciatura |
Language: | spa |
Published: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/20.500.11961/5790 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Prototipo de DNSSEC para un dominio y su alcance en redes académicas
by: Castañeda Molina, Miguel Angel
Published: (2017) -
Application of structural equation modelling to analyse the impacts of logistics services on risk perception, agility and customer service level
by: Avelar, Liliana
Published: (2018) -
A causal model to find the relationships between 3PL service providers and the performance of the logistics process in Mexican manufacturing companies
by: Avelar Sosa, Liliana
Published: (2020) -
A service design process based on the business model CANVAS and the C-K theory
by: Castillo-López, Sergio
Published: (2019) -
THE SOCIAL PERCEPTION OF THE URBAN SOLID WASTE COLLECTION SERVICE IN LEON, GUANAJUATO
by: Daniel Tagle-Zamora, et al.
Published: (2022)