Propuesta de aplicación virtual de la técnica collage en un grupo de enfoque, con el propósito de disminuir el ausentismo, el tiempo y los costos que implica hacerlo de forma presencial
The focus group provides a deeper and extensive idea of the experiences and motivations of consumers by the interactions among them; this technique is often supported with others as collage which aim is to obtain information that consumers do not show if they are asked in a direct way. Due to social...
Tallennettuna:
Päätekijä: | Martínez Espínola, Edgar Eliezer |
---|---|
Muut tekijät: | Madrid Solórzano, Juan Manuel, Saenz, David |
Aineistotyyppi: | Artículo |
Kieli: | spa |
Julkaistu: |
2018
|
Aiheet: | |
Linkit: | http://cuestiondediseno.azc.uam.mx/ |
Tagit: |
Lisää tagi
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!
|
Samankaltaisia teoksia
-
A creative teaching strategy to generate concept designs and their possible application in tourism
Tekijä: Madrid Solórzano, Juan Manuel
Julkaistu: (2018) -
Transporte público en Juárez, México: percepciones de usuarios del servicio previo al inicio de operaciones de la ruta troncal BRT-2
Tekijä: Limas Hernandez, Myrna
Julkaistu: (2022) -
Divine Salvadorans in Juarez
Tekijä: Nithia Castorena Sáenz
Julkaistu: (2021) -
Sensorial and physicochemical profile of chihuahua cheese considering consumer preferences
Tekijä: Martínez-Ruiz, Nina del Rocío
Julkaistu: (2018) -
Prototipo de voto electrónico presencial
Tekijä: Olivares Rueda, Alfonso, et al.
Julkaistu: (2017)