Students’ perspectives on using YouTube as a source of mathematical help: the case of ‘julioprofe’
YouTube is one of the most popular sources of mathematical help among young students. In this study we explore the perspectives of engineering students on the use of YouTube videos with the intention of broadening our understanding of the general characteristics of the mathematical help that student...
Na minha lista:
Autor principal: | Esparza Puga, Danelly Susana |
---|---|
Outros Autores: | Sánchez Aguilar, Mario |
Formato: | Artículo |
Idioma: | English |
Publicado em: |
2021
|
Assuntos: | |
Acesso em linha: | https://doi.org/10.1080/0020739X.2021.1988165 https://doi.org/10.1080/0020739X.2021.1988165 |
Tags: |
Adicionar Tag
Sem tags, seja o primeiro a adicionar uma tag!
|
Registos relacionados
-
Actitud del prosumidor ante la publicidad bumper de YouTube: Un análisis de seguimiento ocular
Publicado em: (2022) -
¿A qué nos obligamos al registrarnos en Google o YouTube?
Por: Daniel Arnaiz Boluda
Publicado em: (2018) -
Identidad e imagen institucional de la Universidad Autónoma de Ciudad Juárez en YouTube
Publicado em: (2021) -
Border Tv - 2018 / Mesa 3: YouTuber ¿hobby o profesión?
Por: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, et al.
Publicado em: (2022) -
T9 - Perfiles Alex Montiel/ Lucas Matar.
Por: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, et al.
Publicado em: (2022)