Students’ perspectives on using YouTube as a source of mathematical help: the case of ‘julioprofe’
YouTube is one of the most popular sources of mathematical help among young students. In this study we explore the perspectives of engineering students on the use of YouTube videos with the intention of broadening our understanding of the general characteristics of the mathematical help that student...
保存先:
第一著者: | Esparza Puga, Danelly Susana |
---|---|
その他の著者: | Sánchez Aguilar, Mario |
フォーマット: | Artículo |
言語: | English |
出版事項: |
2021
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://doi.org/10.1080/0020739X.2021.1988165 https://doi.org/10.1080/0020739X.2021.1988165 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Actitud del prosumidor ante la publicidad bumper de YouTube: Un análisis de seguimiento ocular
出版事項: (2022) -
¿A qué nos obligamos al registrarnos en Google o YouTube?
著者:: Daniel Arnaiz Boluda
出版事項: (2018) -
Identidad e imagen institucional de la Universidad Autónoma de Ciudad Juárez en YouTube
出版事項: (2021) -
Border Tv - 2018 / Mesa 3: YouTuber ¿hobby o profesión?
著者:: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, 等
出版事項: (2022) -
T9 - Perfiles Alex Montiel/ Lucas Matar.
著者:: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, 等
出版事項: (2022)