Students’ perspectives on using YouTube as a source of mathematical help: the case of ‘julioprofe’
YouTube is one of the most popular sources of mathematical help among young students. In this study we explore the perspectives of engineering students on the use of YouTube videos with the intention of broadening our understanding of the general characteristics of the mathematical help that student...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Esparza Puga, Danelly Susana |
---|---|
Autres auteurs: | Sánchez Aguilar, Mario |
Format: | Artículo |
Langue: | English |
Publié: |
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doi.org/10.1080/0020739X.2021.1988165 https://doi.org/10.1080/0020739X.2021.1988165 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Actitud del prosumidor ante la publicidad bumper de YouTube: Un análisis de seguimiento ocular
Publié: (2022) -
¿A qué nos obligamos al registrarnos en Google o YouTube?
par: Daniel Arnaiz Boluda
Publié: (2018) -
Identidad e imagen institucional de la Universidad Autónoma de Ciudad Juárez en YouTube
Publié: (2021) -
Border Tv - 2018 / Mesa 3: YouTuber ¿hobby o profesión?
par: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, et autres
Publié: (2022) -
T9 - Perfiles Alex Montiel/ Lucas Matar.
par: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, et autres
Publié: (2022)