Implementation of Guided Inquiry with PhET Simulations on flotation at the high school level
This study aims to analyze students' perceptions in the acquisition of knowledge about the concept of flotation through the implementation of guided inquiry using PhET simulations. The implementation was carried out through the design of Worksheets applied to three groups of technological high...
Gardado en:
Main Authors: | Pedro Oliver Cabanillas-García, José Alberto Alvarado-Lemus, Levy Noé Inzunza-Camacho |
---|---|
Formato: | Peer reviewed article Artículo evaluado por pares |
Idioma: | spa |
Publicado: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2024
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/culcyt/article/view/6552 |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
Implementation of Activities and Interactive Lecture Demonstrations with PhET Simulations in Conceptual Physics
por: Karen Yael Castrejón Parga, et al.
Publicado: (2023) - Tanger Le grand Sokko, la Mendoubia et le Marshan
-
Diseño de un Microsensor ISFET-pH Detector de Movimiento y Velocidad de Invasión de Células Cancerígenas
por: García Solís, Oscar Omar
Publicado: (2018) -
Cambios de pH salival por el consumo de bebidas industrializadas en escolares de 6 a 12 años
por: GUADALUPE ROSALIA CAPETILLO HERNANDEZ, et al.
Publicado: (2021) -
The microstructure, composition, physical properties, and bioactivity of calcium silicate cement prototypes for vital pulp therapies
Publicado: (2024)