Implementation of Guided Inquiry with PhET Simulations on flotation at the high school level
This study aims to analyze students' perceptions in the acquisition of knowledge about the concept of flotation through the implementation of guided inquiry using PhET simulations. The implementation was carried out through the design of Worksheets applied to three groups of technological high...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | Pedro Oliver Cabanillas-García, José Alberto Alvarado-Lemus, Levy Noé Inzunza-Camacho |
---|---|
Médium: | Peer reviewed article Artículo evaluado por pares |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2024
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/culcyt/article/view/6552 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Implementation of Activities and Interactive Lecture Demonstrations with PhET Simulations in Conceptual Physics
Autor: Karen Yael Castrejón Parga, a další
Vydáno: (2023) - Tanger Le grand Sokko, la Mendoubia et le Marshan
-
Diseño de un Microsensor ISFET-pH Detector de Movimiento y Velocidad de Invasión de Células Cancerígenas
Autor: García Solís, Oscar Omar
Vydáno: (2018) -
Cambios de pH salival por el consumo de bebidas industrializadas en escolares de 6 a 12 años
Autor: GUADALUPE ROSALIA CAPETILLO HERNANDEZ, a další
Vydáno: (2021) -
The microstructure, composition, physical properties, and bioactivity of calcium silicate cement prototypes for vital pulp therapies
Vydáno: (2024)