The public-private confluence of interests between urban and real estate marketing. The case of the Mitikah Ciudad Viva project
The shift from a managerial to an entrepreneurial approach establishes a new form of urban governance based on a broader coalition of forces in which public-private partnerships have taken place. The Xoco-Mitikah urban conflict shows that the confluence of interests between the real estate and urban...
Sparad:
Huvudupphovsman: | Ana Paula Montes Ruiz |
---|---|
Materialtyp: | Artículo |
Språk: | spa |
Publicerad: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez. Instituto de Arquitectura, Diseño y Arte
2021
|
Ämnen: | |
Länkar: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/decumanus/article/view/4856 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
Implications of the advertising phenomenon in the configuration of contemporary urban space. Case in study: Chapultepec Area, Guadalajara, Jalisco, Mexico
av: Omar Alejandro Ruíz Gutiérrez
Publicerad: (2017) -
Education buildings in Ciudad Juárez 1940-1950. Response to the Modernization of the educational infrastructure
av: Judith Gabriela Hernandez Perez, et al.
Publicerad: (2020) -
IMPACTO EN LAS VENTAS DE UNA EMPRESA DEL SECTOR ALIMENTARIO AL IMPLEMENTAR UNA ESTRATEGIA DE MARKETING SENSORIAL OLFATIVO
av: Alejandro Fornelli Martín Del Campo, et al.
Publicerad: (2020) -
The Contribution of International Residential Mobility to Tourism Development: Cienfuegos City, Cuba
av: González Herrera, Manuel Ramón
Publicerad: (2021) -
Factores Claves que Influyen en una Muestra Gastronómica. Simposio de Marketing Gastronómico.
av: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, et al.
Publicerad: (2017)