Educational innovation from the teachers' point of view in an SEI. A comparative study
Facing the so-called 4th Industrial Revolution that refers to digital technologies, physics and biology, teachers seen as collaborators of an SEI must have the necessary elements to confront the appearing emerging challenges. The study is descriptive, quantitative, and cross-sectional with a single...
Gardado en:
Main Authors: | Susana Céspedes Gallegos, Luis Armando Vázquez González, Maribel Domínguez Vargas |
---|---|
Formato: | Artículo de divulgación |
Idioma: | spa |
Publicado: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/NovaRua/article/view/4484 |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
Intellectual capital in a pernital maternity hospital of high speciality. Case study
por: Patricia Mercado-Salgado
Publicado: (2022) -
El mercado laboral de la industria maquiladora en México: Un oligopsonio. Efecto de la nueva división internacional del trabajo
Publicado: (2019) -
Incidencia de la justicia sobre el capital psicológico y la satisfacción laboral en trabajadores de la industria automotriz
Publicado: (2021) -
Capital Humano.
por: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez, et al.
Publicado: (2017) -
Human capital theory practiced at the learning cities
por: Blanca Azucena Tovar Meléndez
Publicado: (2022)