La mayéutica y los nuevos retos de ser docente frente a estudiantes globales
Maieutics as a tool for the teaching-learning process is very useful in the class-room. It implies that the teacher frees its individuality to become an empathic guide that will often transit between the role of teacher and apprentice. The objective is for the teacher to dialogue, irony and even sar...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Daniel Mendoza Escárcega, Patricia Islas Salinas |
---|---|
Format: | Artículo revisado por pares |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/biniriame/article/view/4100 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Crecimiento económico en México y manufactura global
par: Alfredo Erquizio Espinal, et autres
Publié: (2021) -
ESTANDARIZACIÓN GLOBAL DE PRUEBA DE FUGAS PARA COMPRESORES AUTOMOTRICES
par: LÓPEZ JUÁREZ, FABIAN CRISTÓBAL
Publié: (2020) -
Fatalism as a traditional cultural belief potentially relevant to trauma sequelae: Measurement equivalence, extent and associations in six countries
Publié: (2019) -
Endogeneidad territorial, cadenas de valor global y la Agenda 2030 de Desarrollo Sostenible. El caso de San Luis Potosí (México).
par: Cuauhtémoc Modesto López, et autres
Publié: (2021) -
Peasant participation in the global coffee market. Coffee growers organized in Chiapas
par: Gladys Karina Sánchez Juárez
Publié: (2021)