Educar es cuestión de actitud
To educate without a good attitude allowing the moment that occurs in the encounter of the subject-object, tea-cher-student, in the teaching-learning process to be fruitful is impossible. If what today is the result of something that does not work at all, the strategy must be refor-mulated, and a go...
Uloženo v:
Hlavní autor: | Karla Yesenia Jacobo Loya |
---|---|
Médium: | Artículo revisado por pares |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Témata: | |
On-line přístup: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/biniriame/article/view/4099 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
A historical vision of the Centros de Actualización del Magisterio in the state of Chihuahua
Autor: Alejandra Torres León, a další
Vydáno: (2023) -
Abandoned school spaces; teaching practice and educational policy in Chihuahua, Mexico
Autor: Fernando Sandoval Gutiérrez, a další
Vydáno: (2020) -
Competencias esperadas en el joven maestro mexicano. Práctica docente e identidad
Autor: Fernando Sandoval Gutiérrez
Vydáno: (2021) -
Freely teaching at university level in Mexico
Autor: Pablo Ayala Hernández
Vydáno: (2021) -
How to design course content in university teaching? A case study of academic practice at the Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
Autor: Gabriel Medrano Donlucas
Vydáno: (2021)