Student interruption in decade 2000: UACJ Case
The opening of the access to education worldwide implies a positive trend in the enrolment of students. The case of the undergraduate studies in Mexico is no exception. Ironically, increases in enrollment translate into an increase in the dropout rate that starts with the interruption of studies. Wh...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Myrna Limas Hernández, Ikuho Kochi, Margarita Grajeda Castañeda |
---|---|
Format: | Artículo |
Sprache: | spa |
Veröffentlicht: |
Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
2021
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | http://erevistas.uacj.mx/ojs/index.php/noesis/article/view/228 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
Modelos de analítica de datos para la recomendación de estrategias que apoyen la trayectoria académica de estudiantes en riesgo de deserción en la UACJ: 6CP23-6
von: César Alonso Rivas Flores, et al.
Veröffentlicht: (2023) -
Academic failure in higher education: Socio-cultural analysis from the perspectives of students and teachers in Mexico
von: Gallur Santorun, santiago
Veröffentlicht: (2018) -
Intervención instruccional para potenciar habilidades metacognitivas en estudiantes de preparatoria en riesgo de deserción escolar.
von: O'farrill Jiménez, Juan Carlos
Veröffentlicht: (2019) -
The postgraduate affected by female students: Ciudad Juarez 2000-2022
von: Graciela Larrea de la Rosa
Veröffentlicht: (2023) -
Students’ perspectives on using YouTube as a source of mathematical help: the case of ‘julioprofe’
von: Esparza Puga, Danelly Susana
Veröffentlicht: (2021)