Methodology to determine product dimensions based on user anthropometric data
The determination of product dimensions is usually a complicated task developed during the design process. Typically, product dimensions are developed using wrong percentiles and wrong anthropometric data, i.e., designers use data from other populations. This chapter proposes a method for dimensioni...
Gardado en:
Autor Principal: | Hernandez Arellano, Juan Luis |
---|---|
Outros autores: | Aguilar Duque, Julián Israel, Gómez Bull, Karla Gabriela |
Formato: | Capítulo de libro |
Idioma: | English |
Publicado: |
Springer
2018
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://doi.org/10.1007/978-3-319-56871-3_18 https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-56871-3_18 |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
Methodology to determine product dimensions based on user anthropometric data
por: Hernandez Arellano, Juan Luis
Publicado: (2018) -
¿Es el liderazgo transformacional un predictor del compromiso afectivo y la intención de permanencia en la organización?
por: VARGAS SALGADO, MARIA MARISELA
Publicado: (2018) -
Prototipo para el reconocimiento y evaluación del riesgo de posturas del trabajo basado en el método ergonómico Owas.
por: De La Rosa Herrera, Oscar, et al.
Publicado: (2019) -
Carga Mental en Trabajadores: Factores Estertores e Impacto para las Organizaciones
por: Canizalez Arreola, Valeria Joanna
Publicado: (2018) -
Multi-objective optimization of an engine mount design by means of memetic genetic programming and a local exploration approach
por: ALVARADO-INIESTA, ALEJANDRO
Publicado: (2018)