Methodology to determine product dimensions based on user anthropometric data
The determination of product dimensions is usually a complicated task developed during the design process. Typically, product dimensions are developed using wrong percentiles and wrong anthropometric data, i.e., designers use data from other populations. This chapter proposes a method for dimensioni...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Hernandez Arellano, Juan Luis |
---|---|
Autres auteurs: | Aguilar Duque, Julián Israel, Gómez Bull, Karla Gabriela |
Format: | Capítulo de libro |
Langue: | English |
Publié: |
Springer
2018
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | https://doi.org/10.1007/978-3-319-56871-3_18 https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-56871-3_18 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Methodology to determine product dimensions based on user anthropometric data
par: Hernandez Arellano, Juan Luis
Publié: (2018) -
¿Es el liderazgo transformacional un predictor del compromiso afectivo y la intención de permanencia en la organización?
par: VARGAS SALGADO, MARIA MARISELA
Publié: (2018) -
Prototipo para el reconocimiento y evaluación del riesgo de posturas del trabajo basado en el método ergonómico Owas.
par: De La Rosa Herrera, Oscar, et autres
Publié: (2019) -
Carga Mental en Trabajadores: Factores Estertores e Impacto para las Organizaciones
par: Canizalez Arreola, Valeria Joanna
Publié: (2018) -
Multi-objective optimization of an engine mount design by means of memetic genetic programming and a local exploration approach
par: ALVARADO-INIESTA, ALEJANDRO
Publié: (2018)