Methodology to determine product dimensions based on user anthropometric data
The determination of product dimensions is usually a complicated task developed during the design process. Typically, product dimensions are developed using wrong percentiles and wrong anthropometric data, i.e., designers use data from other populations. This chapter proposes a method for dimensioni...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Hernandez Arellano, Juan Luis |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Aguilar Duque, Julián Israel, Gómez Bull, Karla Gabriela |
Μορφή: | Capítulo de libro |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Springer
2018
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | https://doi.org/10.1007/978-3-319-56871-3_18 https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-56871-3_18 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Methodology to determine product dimensions based on user anthropometric data
ανά: Hernandez Arellano, Juan Luis
Έκδοση: (2018) -
¿Es el liderazgo transformacional un predictor del compromiso afectivo y la intención de permanencia en la organización?
ανά: VARGAS SALGADO, MARIA MARISELA
Έκδοση: (2018) -
Prototipo para el reconocimiento y evaluación del riesgo de posturas del trabajo basado en el método ergonómico Owas.
ανά: De La Rosa Herrera, Oscar, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Carga Mental en Trabajadores: Factores Estertores e Impacto para las Organizaciones
ανά: Canizalez Arreola, Valeria Joanna
Έκδοση: (2018) -
Multi-objective optimization of an engine mount design by means of memetic genetic programming and a local exploration approach
ανά: ALVARADO-INIESTA, ALEJANDRO
Έκδοση: (2018)