Transitional points in constructing the preimage concept in linear algebra
From an APOS (Action–Process–Object–Schema) theory perspective, learning mathematics involves construction of knowledge through mental mechanisms, which evolves between different mental structures or stages. The focus of this study is to explore how transition occurs from an Action to a Process conc...
Gardado en:
Outros autores: | Oktaç, Asuman, Rmz Sandoval, Osiel, Vázquez Padilla, Rita, Villabona Millán, Diana |
---|---|
Formato: | Artículo |
Idioma: | English |
Publicado: |
2021
|
Subjects: | |
Acceso en liña: | https://doi.org/10.1080/0020739X.2021.1968523 https://www.tandfonline.com/eprint/S4DCKFZHTF6EQE3CIDNI/full?target=10.1080/0020739X.2021.1968523 |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
Centro de Rehabilitación de Enfermos Mentales A.C CREMAC (2a. parte) (Programa Imágenes).
por: Universidad Autónoma de Ciudad Juárez
Publicado: (2015) -
Enfermería Psiquiátrica: Un pilar en la salud mental
por: Belén Sarahy Chávez Guerrero, et al.
Publicado: (2018) -
Migración y prevención de la xenofobia en la frontera
por: Leonel Hernández
Publicado: (2022) -
Salud mental, covid-19 y ROTMENAS
por: Silvia M. Chávez Baray, et al.
Publicado: (2021) -
Dissimilarity-Based Linear Models for Corporate Bankruptcy Prediction
por: García, Vicente
Publicado: (2019)